Morgen gaat het beginnen!!!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Morgen gaat het beginnen!!!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Morgen gaat het beginnen!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

25 Juni 2017 | Canada, Toronto

Nou alles is weer gepakt en gezakt, we kunnen weer beginnen aan onze volgende tour.
Morgen om 15.00uur vliegen we naar Toronto, als alles volgens plan gaat komen we daar om 17.20uur lokale tijd aan.
(Daar is het 6 uur vroeger).
Daarna mogen we onze "limoziene" oppikken en naar ons eerste hotelletje sjezen.
We blijven 2 dagen daar voordat de trektocht gaat beginnen.
In totaal wordt het maar 2752km deze ronde wat bijna de helft is van de vorige reizen.
Dus het wordt deze ronde lekker uitrusten!!!!
Elke keer als we een BIG CITY bezoeken blijven we een paar extra nachten om flink wat van de steden te kunnen bekijken.
Natuurlijk zorgen we ook ervoor dat we het eet en drink patroon bij kunnen houden, we mogen geen extra bagage mee terug nemen, dan maar extra kilo's...... (We kunnen het hebben, dus GEEN reacties hierop!!haha)

• 25 Juni 2017 - 23:06

Toon:

Fijne vakantie constance & patric

• 26 Juni 2017 - 06:33

Thieu En Tonny:

Heel veel plezier en een goede en veilige reis. We zullen met veel plezier de reisverslagen lezen.

• 26 Juni 2017 - 21:44

Pauline:

veel plezier en vooral genieten!! en die kilo's tja daar zeg ik inderdaad niks over....gewoon lekker eten en drinken. pas je gewoon aan groot en veel!!

• 28 Juni 2017 - 21:13

Diny Habraken:

En nu genieten maar we gaan jullie volgen