We zijn er! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Patric en Constance

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

29 Juni 2017 | Canada, Niagara Falls

Nou hier is ie dan,ons eerste bericht.
Na 7,5 uur vliegen waren we aangekomen in het mooie Canada!
17.00 lokale tijd raken we de grond (6 uur vroeger hier).
De koffers gepakt en op naar de auto.Ook deze keer is het weer een grandioze Limozien!
Een Dodge grand caravan,lekker ruim ...die hebben we andere keren ook gehad en bevalt erg goed!
Foto's daarvan moeten jullie nog effe tegoed houden,want helaas heeft ons fototoestel het vandaag begeven
ze zullen nog zeker volgen)
Na eerst effe stoeien hoe dat alles ook alweer werkt,zijn we vertrokken naar het hotel wat in de hoofdstraat zat van Toronto,echt grandioos en lekker luxe!! Was een half uurtje rijden vanuit het vliegveld.We blijven hier gelukkig 2 nachten!
Gisteren hebben we Toronto verder verkend en zijn we naar de CN Tower geweest.Dan ga je met een lift tot 351 meter omhoog,waarna je een prachtig uitzicht over Toronto hebt! Hier zit ook voor een gedeelte een glazen vloer in.Als je daarop staat moet je zeker geen hoogtevrees hebben...
's Avonds nog een leuk restaurantje gevonden, waar we onze eerste steak hebben gegeten
Vanmorgen zijn we om 9.00 uur richting Niagara Falls gereden (130 km)
Files kennen ze ook zeker hier,in totaal hebben we er een uur langer over gedaan,maar maakt nie uit....we hebben VAKANTIE!
Denny's restaurant hebben we ook weer gevonden onderweg,blijft toch de betere ontbijt plek!
Rond de middag kwamen we aan bij de watervallen.
Allemachtig wat prachtig!!!
We hadden kaartjes voor een bootrit op de Hornblower Cruise.
Je kreeg hier een regenponcho bij,die had je ook hard nodig.
Zeiknat waren we,maar het was geweldig! Gelukkig is het weer goed,zonnig en 25 graden.De rit duurde ongeveer een half uur.Je krijgt van dichtbij een uitzicht over stroom,kracht en mist die de watervallen zo mooi maken!Binnen de grote Niagara kloof ga je langs de Amerikaanse watervallen (recht stuk),Bridal Veil watervallen en tot in het hart van de Horseshoe watervallen (Canadees gedeelte,hoefijzervorm).
Daarna hebben we onze koffers gedropt in het hotel wat vlakbij de watervallen ligt.Hier blijven we 1 nacht.
Om 18.00 uur hadden we een tafel gereserveerd in het restaurant in de Skylon tower.Deze hoge toren ligt naast de watervallen en heb je dus een grandioos uitzicht hierover.En het mooie is dat dit restaurant helemaal rond draait in een uur tijd!
Heel apart!
Morgenvroeg gaan we richting het zuiden rijden,waar we de grens oversteken naar de Verenigde staten.We rijden dan naar Cleveland (348 km).
Daar zullen we 2 nachten blijven.
Nou jullie zijn weer op de hoogte van onze avonturen door Canada,tot de volgende keer maar weer, bye bye !

• 29 Juni 2017 - 04:56

Anita:

Hai Pat en Cons,
    Fijn dat de vlucht goed verlopen is. En dat ze de goede limozien hebben klaar staan. Drive safe! We kijken uit naar jullie foto's!
    Vincent, Anita, Martijn

• 29 Juni 2017 - 05:37

Thieu En Tonny:

Gelukkig op Canadese bodem. Rust lekker uit en dan gaat het echte avontuur van start, stelletje globetrotters. Have fun.

• 29 Juni 2017 - 07:31

Bart En Irma:

Goed te horen dat jullie er zijn! Niet zo handig dat de camera kapot is op de eerste dag maar gelukkig kan je die daar ook kopen!
    Veel plezier en geniet met de grote G!

• 29 Juni 2017 - 08:46

Lia & Hans:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Nu genieten en de foto's dat komt zeker goed.
    Groetjes uit zonnig Canet van ons .

• 29 Juni 2017 - 11:56

Michel & Genevieve:

oh fijn dat jullie goed zijn aangekomen! super fijn weer zo'n mooie grote auto.lekker genieten samen en we blijven op de hoogte!.veel plezier, goed uitkijken en tot horens. lieve groetjes uit een regenachtig oss

• 29 Juni 2017 - 19:19

Theo Carla Bart En Anne:

Hoi Patric en Constance,
    Het klinkt weer allemaal goed. Volgens mij een fantastisch mooie vakantie weer. Is Constance toch eindelijk bij de Niagara watervallen geweest! Jammer van het foto toestel....hopelijk kunnen jullie weer zo snel mogelijk plaatjes schieten want we zijn erg benieuwd om jullie avonturen ook in beeld te kunnen bekijken. Heel veel plezier in Cleveland en doe ze de groeten daar van ons........

Groetjes Theo, Carla, Bart en Anne

• 29 Juni 2017 - 19:19

Rien:

mooi verslag, jullie vermaken jezelf wel daar ! het fototoestel toch niet van ons ? haha grapje.
    geniet er verder van en nog een mooie tijd.
    groetjes Rien Annemarie en de rest ! en uh met de i Phone kun je ook foto`s maken

• 30 Juni 2017 - 05:13

Toon Pauline Lars Anke:

hey vakantiegangers!!
    mooie fotos!! erg hoog zeg! en mooi uitzicht tijdens het eten!!
    heel veel plezier in cleveland!
    we kijken uit naar de volgende foto's en verhalen.
    hopelijk snel een big fototoestel...
    veel groetjes toon pauline lars en anke

• 30 Juni 2017 - 08:03

De Schuurmannekes:

Hi there, in het far Ceneda! Jullie zien wel, munne englisch is ferrie goed...Maar wat een geweldig begin van jullie reis! En zo goed beschreven, alsof we er toch bij zijn. Verwen ons maar met die mooie verhalen, avonturen en foto's, René en ik kijken al uit naar het volgende avontuur.En het allerbelangrijkste wat jullie moeten gaan doen, is GENIETEN!

• 30 Juni 2017 - 20:27

Helma:

Hallo Samen,
    Dat is weer genieten daar boven