Back in Canada - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Back in Canada - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Back in Canada

Door: Patric en Constance

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

10 Juli 2017 | Canada, Mississauga

Hello maar weer,jammer dit is de laatste keer...

Michigan is onveilig gemaakt.
Afgelopen donderdag zijn we vanuit Holland naar Weidman gereden (maar 2 uurtjes touren).
Onderweg weer prachtige vergezichten gezien en leuke kleine plaatsjes!
Terrasjes kennen ze jammer genoeg hier niet, dus het is altijd zoeken waar je leuk kan zitten.
Maar altijd wel iets gevonden...
Hoe dichter we bij Weidman aan kwamen, hoe zachter de weg.Uiteindelijk reden we op zandpaden.
Maar goed dat de navigatie goed werkte,anders hadden we het nooit gevonden.
Uiteindelijk zagen we het bord Pol Veterinary Services,of te wel we zijn naar dr. Pol gereden!
Natuurlijk was hij heel druk en onderweg helaas...
Maar zijn vrouw Diane was er wel,ook leuk en hebben we een tijd mee gepraat.Ze kan toch nog goed Nederlands.
Charles was net die dag terug naar Los Angeles gevlogen.Daar woont hij ook een paar maanden per jaar.
Dr. Emily was vrij die dag en dr. Brenda was ook onderweg.
Maar mocht de pret niet drukken.
Op TV lijkt echt alles veel groter.Echt apart om alles nu in het echt te zien!
We zijn wel met handtekeningen van iedereen vertrokken,leuk!
Vrijdag zijn we vertrokken naar Detroit,leuke rit van 290 km.
Net voor Detroit had Constance natuurlijk een leuke Shopping Mall gevonden.Daar konden we niet voorbij rijden, dus Shopping time!
Detroit wordt ook wel motor City genoemd.Fabrieken van Ford,Chrysler en General motors zitten daar.
Ook is Detroit de stad waar Motown is ontstaan ( Diana Ross, Aretha Frankin,de Supremes enz.)
Mooi hotel hadden we ook daar, er was zelfs een waterval binnen.
Dus weer een paar daagjes genieten, net zoals de hele vakantie!
Gisteren de laatste tourrit naar Mississauga (vlakbij het vliegveld van Toronto) van 360 km.Dus we zijn weer terug in Canada.Aan de grens ging het heel erg soepel,haha...
Vandaag nog een beetje de reis laten bezinken en vanavond vliegen we weer terug om 22.50 uur.
Morgenmiddag landen we dan om 12.20 uur (7,5 uur vliegen).
In totaal hebben we 2700 km gereden langs de Great Lakes en Big Cities.
Het was weer een SUPER MOOIE vakantie,veel gezien en het was weer leuk om dit dagboek bij te houden en jullie reacties iedere keer te lezen!
Tot snel!
Bye bye

• 11 Juli 2017 - 12:09

Lia & Hans:

Hoi reizigers
    Leuk te lezen wat een mooie reis is dit weer geweest.
    Jullie hebben genoten.
    Welkom thuis groetjes van ons .

• 11 Juli 2017 - 12:33

Rien:

Nu al weer naar huis! Wat gaat dat snel voorbij.
    Goede terug reis !

• 11 Juli 2017 - 12:41

Irma:

Jemig.....is het nu alweer voorbij? Time flies when you are having fun! Gezien de tijd zijn jullie nu als het goed is al geland.
    Goeie reis terug naar Oss en lekker nagenieten van deze super mooie vakantie.

• 11 Juli 2017 - 15:59

Michel & Genevieve:

jeetje wat vliegt de tijd!! nu al weer voorbij?/ voor jullie helemaal snel gegaan als het goed is..hihi.
    wat een mooie verhalen en avontuur was het weer voor jullie, geweldige reis lijkt mij! fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en een goede terug reis en we horen elkaar snel. lieve groetjes van ons en spreken snel een keertje af om jullie mooie foto's te kunnen bewonderen...

• 14 Juli 2017 - 08:12

De Schuurmannekes:

Hallo samen,

Jullie zijn nu alweer thuis en Dr. Pol op de tv aan het kijken! Maar toch nog ff een late reactie: wat hebben jullie een mooie reis gemaakt...en zo mooi beschreven, complimenten! Wij hebben genoten van jullie avonturen en geniet samen nog lekker na!