Hallo hier zijn we weer!! - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Hallo hier zijn we weer!! - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Hallo hier zijn we weer!!

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

04 September 2013 | Verenigde Staten, Cheyenne

Nou eindelijk hebben we internet gevonden.
Eerst we hebben een prima reis gehad, alles was weer goed geregeld in het vliegtuig.
Goede plaatsen en een Amerikaanse maatschappij is ook prima vliegen.
Alleen de stewardessen zijn sterk verouderd.
Overstappen in Minneapolis was ook snel,waarna we na 2 uur vliegen op tijd in Denver waren.

Toen gingen we onze auto ophalen,vlakbij het vliegveld.Het is weer dezelfde geworden als de vorige keer,een veel te grote aso bak,dus Nikki Lauda gaat er weer voor!!!! Het weer is hier prima,zonnig en 35 gr.
We hadden we een erg goed hotel in Denver.We hadden een woonkamer en een aparte slaapkamer,erg luxe! We kwamen rond 17.30 bij ons hotel aan.We zijn toen nog een beetje gaan wandelen en daarna lekker naar bed.We waren echt moe,het is hier namelijk 7 uur vroeger.

Vanmorgen zijn we naar Ceyenne gereden.Leuk plaatsje,mooie grote Big Boy trein gezien (oude stoomlocomotief).We hebben vanmiddag onze 1e Amerikaanse hamburger op.Alles is hier nog steeds GROOT EN VEEL.
Ook nog effe geshopt,altijd leuk.
Foto's volgen nog,lukt nu niet om over te zetten vanaf de ipad.
Groetjes aan iedereen!!!

• 04 September 2013 - 08:50

Lia & Hans:

He die Patric en Constance
    Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Patric de stewardessen dat maakt jou toch niet uit als je maar te eten en te drinken hebt gehad !
    En een trein gezien mooi , en een grote hamburger gegeten geniet ervan .
    Groetjes tot de volgende keer Lia & Hans

• 04 September 2013 - 11:54

Toon Pauline Lars En Anke:

fijn om te horen dat de vlucht goed gegaan is en dat jullie jezelf alweer aardig aangepast hebben!!
    een grote aso bak en veel eten!! julie gaan het daar weer maken!! veel plezier en geniet ervan!!
    groetjes toon pauline lars en anke

• 04 September 2013 - 19:11

Vincent En Anita:

hai luitjes,
    Fijn dat de vlucht goed gegaan is. En prachtig dat je in je eerste hotel gelijk een suite had hihi. En dat je de eerste bezichtigingen hebt gedaan! Toch ook wel prettig dat het uitzicht in Ceyenne beter is geweest als in het vliegtuig (stewardessen). Zou jammer geweest zijn als dat hetzelfde was gebleven. (sterk verouderd).
    Ja, en laat de chauffeuse maar raggen met die bak!!! Wat die hamburger betreft: echt jou ding he Pat, lekker veul! Ben benieuwd of Cons ook nog iets gekocht heeft tijdens het shoppen, maar dat zien we wel als jullie terug zijn. Oh ja, en vergeet niet de auto in zijn vooruit te zetten bij de drive inns!!!
    Nog heel veel plezier, en we kijken uit naar de foto's!!!

• 04 September 2013 - 21:19

Theo En Carla:

He Patric en Constance,

Wat hebben jullie het toch weer goed voor elkaar. Lekker van genieten en denk eraan Bordje leeg eten ook al ligt er een halve koe op! Wat die stwardessen betreft. Ze zullen de mooie jonge mokkeltjes wel voor de terugweg hebben bewaard (haha). En anders klagen bij de reisorganisatie..... Wij wensen jullie veel plezier toe op de volgende bestemming en zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Laat Nikki maar crossen, dan komt het wel goed!

Heel veel groetjes
    Theo, Carla en de kids

• 04 September 2013 - 21:33

Mieke En Emma:

Super goed dat alles weer naar wens verloopt... Tja laat Cons het maar regelen dan komt het altijd goed.
    Wat betreft het eten, dat is wel goed voor jullie.
    Geniet ervan...
    Dikke knuffel van Emma en Mieke

• 04 September 2013 - 23:30

Maria:

Hoi luitjes

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Je weet het toch, alles groter in Amerika.
    Nog heel veel plezier

Groetjes Ben Maria en de kids