Rapid Wifi in Rapid City - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Rapid Wifi in Rapid City - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Rapid Wifi in Rapid City

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

06 September 2013 | Verenigde Staten, Rapid City

Hallo allemaal,
Nou weer een verslag van de afgelopen indrukwekkende dagen.
Gistermorgen zijn we om 8.00uur vertrokken uit Cheyenne richting Rapid City.
Het is een rit waar we zo'n 478 km moesten rijden, maar zo eigenwijs als we waren, hebben we daar nog een 200 km aangeplakt want we wilden perse nog naar Devils Tower die dag.
Je rijd dan een hele tijd, zeg maar gerust uren, door dor grasland, we dachten allebei dat we alleen daar reden, want er kwam geen verkeer meer en de radio en telefoon deden het niet meer. Maar in een keer kwam er verandering in, er kwamen bomen en bergen en............ Daar kwam in een keer een enorme berg opdoemen. Dat was dan Devils Tower.
Het verhaal gaat dat er 2 indianen meisjes achterna werden gezeten door een enorme beer, ze konden nog maar net op de berg klimmen en de beer krabde met zijn klauwen op de berg om er ook op te komen waardoor er "sporen" van hem op de berg achterbleven. JaJa!!! Verhaal is leuk maar verder......
Het was wel kei mooi om te zien.
Toen was het tijd om ons hotelletje op te zoeken, we kwamen aan en wat een tegenvaller, daar stonden ze weer de mannetjes om ons autootje uit te laden en netjes te gaan parkeren in een garage vlakbij.
Effe inchecken voor 2 nachten en ach ja weer een suite met jacuzzi deze keer!!!!
PoehPoeh ....wat een luxe.
Vandaag hebben we het iets rustiger aangedaan, eerst lekker bagels gaan eten in een koffietentje, daarna richting Mount Rushmore.Dat was een rit van een half uur,viel mee dus,appeltje/eitje.
WAT IS DAT MOOI OM TE ZIEN!!!
Voor diegene die het niet kennen, dat is de berg waar de koppen van 4 presidenten (Washington,Jefferson,Roosevelt en Lincoln) uitgehakt zijn.Ze hebben daar 15 jaar over gedaan, wat een vakmanschap!
Vanuit daar zijn we naar het Badlands National Park gereden,rit van 1,5 uur rijden.Dat was effe flink omschakelen.We reden recht de woestijn in,HEET 37 GRADEN! De rotspartijen daar zijn heel grillig en met veel verschillende kleuren.Het is daar erg groot,Grand Canyon in het klein.
Rapid City is een hele leuke stad met veel winkeltjes, restaurantjes en oude gebouwen. En we hebben hier een Chocolate Factory gevonden,dus jullie weten wel....
Nu nog effe genieten op het dakterras van ons hotel met een cocktailtje erbij,reisverslag schrijven.Dadelijk richting bed, morgen vertrekken we weer om 8.00 uur richting Seridan.
Leuk om jullie reacties allemaal te lezen!
Groetjes en tot schrijfs!

• 06 September 2013 - 10:32

Carla En De Rest:

klinkt goed,en ziet er ook goed uit!!
    geniet ervan
    groetjes!!!

• 06 September 2013 - 10:41

Robert En Heleen:

Vervelend al die ruime kamers die jullie nodig hebben hoor :D
    Geniet er lekker van. De chocolade die jullie voor ons allemaal mee terug wilde nemen zal met die 37 gr inmiddels wel gesmolten zijn, geeft niet hoor, goed excuus ;)
    Liefs van ons RHIB

• 06 September 2013 - 16:14

Pauline:

hoi patric en constance
    wat hebben juie het toch moeilijk!!!haha het is echt afzien....
    balen zo'n jacuzzi... gelukkig maar voor 2 nachten dan mogen julie weer verder.
    veel plezier en geniet ervan!!
    groetjes toon pauline lars en anke

• 06 September 2013 - 16:43

Mariet:

Jullie maken er een hele mooie vakantie zoals ik lees geniet er van.
    Gr Rien en Mariet

• 06 September 2013 - 18:25

Helma:

Hoi,hoi,
    Wat zie ik nou Patric zitte ge nou al an 2 beschuitjes mi sjem ik heb wel eens gezien da ge an unne groote steak zit........ Moet ik me zurgen maken.
    En Constance wa unne groote bak wor ge in moet rond scheuren.
    Nou alle gekheid op een stokje heel veel plezier. Gr. De Rommes

• 06 September 2013 - 20:08

Jet En Paula:

Hè Patrick en Constance!!!!!!!
    Nou we zijn bij met het lezen van jullie verslagen,erg mooi om te lezen,Leo geniet ervan.
    Ik, Paula, ben even op bezoek bij Jet. Het gaat gelukkig weer een beetje beter,wil alweer een beetje opruimen dus dat is goed teken.
    Jullie hebben weer erg mooie plekjes uitgezocht om te bezoeken,prachtig!!!
    We kijken uit naar jullie volgende verslag. Moest jullie de groetjes doen van Roos.
    Nou geniet ervan, groetjes van Jet en Leo,Paula en Eric en kids, doei

• 06 September 2013 - 23:12

Michel En Gen:

he groooote vakantie gangers..
    wat een trip weer zeg, jeetje mina wat zien jullie veel!!!!
    tof hoor.
    echt prachtig daar.
    geniet ervan en niet te hard scheuren he cons!!
    lekker chillen in jullie jacuzzi
    toe maarrrrrr
    lieve groetjes michel gen en de kids

• 06 September 2013 - 23:13

Vincent En Anita:

het is er machtig, prachtig mooi!!! Jeetje, wat een belevenissen, helemaal geweldig. Oh ja Cons, pak die auto in, is ook lekker boodschappen doen thuis haha. Maar hij staat je goed hoor!
    De natuur is inderdaad geweldig, en de hotels doen er niet voor onder, lees ik wel.
    Fijn dat jullie zo genieten, en prachtige foto's trouwens.
    Nou, we zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.
    Geniet nog lekker samen!
    Groetjes uit Nisseroi

• 07 September 2013 - 16:47

Theo En Carla:

Hoi Patric en Constance,

Mooi foto's hebben jullie gemaakt. Zal in het echt nog wel mooier zijn denken we..... Het is weer een erg mooie reis hoor! Jullie hebben het weer goed voor elkaar. Nog even met de presidenten op de foto geweest.... Nu nog een met de huidige president? Zal wel iets ingewikkelder worden..... Jullie hebben weer een echte Amerikaanse sloep zo te zien. Hopelijk raken jullie elkaar niet kwijt in die auto (haha). Maar wel comfortabel denk ik.... We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag als jullie tenminste afscheid kunnen nemen van die jacuzzi.

groetjes en veel plezier

Theo, carla en de kids