Wild west op de Ranche - Reisverslag uit Gallatin Gateway, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Wild west op de Ranche - Reisverslag uit Gallatin Gateway, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Wild west op de Ranche

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

12 September 2013 | Verenigde Staten, Gallatin Gateway

Hey volgers!
Maandagmorgen zijn we naar Glacier National Park gereden.
Het weer 's morgens was redelijk,bewolkt en fris.Maar het was gelukkig droog.We reden letterlijk van west naar oost door het park.Dit was een 80 km lange panoramaweg.Er zijn 50 gletsjers en meer dan 200 meren op verschillende hoogte's. Hele mooie vergezichten! Hoe hoger dat we kwamen,des te bewolkter werd het,totdat we geen hand meer voor ogen zagen en stapvoets moesten rijden.Maar toen,in tijd van 5 minuten en 1 bocht,was het Going-to-the-Sun!!! Stralend blauw en het werd steeds warmer,SCHITTEREND!!!
Toen we het park uit kwamen,moesten we nog 2 uur rijden om terug te komen in Kalispell.
Gisterenmorgen hadden we een rustige rijdag van maar 195 km naar Missoula.
Missoula is een studentenstad, daar staat de University van Montana.Ook was daar de grootste Shopping Mall van West Montana.Dus je weet wel,niet naar de Universiteit maar naar de Shopping Mall !!!
We zitten nog steeds hoog in de bergen.'s Morgens is het nog wat fris,zeg maar koud,dan tegen de middag wordt het heet,30 graden,maar goed te hebben.Als de zon weg is,koelt het snel af.Het is hier rond 20.00 uur in 1 keer donker.
Vandaag weer een stevigere rit,335 km.Maar regelmatig stoppen en onderweg van de omgeving genieten.
Om 14.30 uur kwamen we aan op onze Ranche,zeer verrassend!
Het ligt aan de Gallatin Rivier met allemaal losse blokhutjes.
Ze zijn lekker luxe met een mooi uitzicht over de bergen of over het water.
Ze hebben hier ook paarden,maar dat zullen we ze maar niet aan doen,het personeel of de paarden?
Vanmiddag heerlijk voor ons hutje in de zon gezeten,bijkomen van alle indrukken.We moeten af en toe goed nadenken wat we allemaal meegemaakt hebben.
We blijven hier nu 2 nachten,dus dat wordt relaxen.
Morgen gaan we naar Big Sky,moet een leuk toeristisch plaatsje zijn,waar van alles te doen is.Het is ongeveer een half uur rijden hier vandaan.
Overmorgen vertrekken we verder naar het beroemde Yellowstone Park.Zijn erg benieuwd.
Tot schrijfs maar weer!
Groetjes aan iedereen!

• 12 September 2013 - 08:41

Pauline:

wat een uitzicht!! ziet er weer goed uit!
    groetjes toon pauline lars en anke

• 12 September 2013 - 13:03

Helma:

Hoi hoi, hoe is het mede km. Vreters?
    Wat is het daaaaaaaaaar moooooi.
    Geniet er maar lekker van Gr. Uit Geffen

• 12 September 2013 - 15:55

Theo En Carla:

He Patric en Constance,

Wat een mooie omgeving waarin jullie rondrijden en verblijven. Kan me voorstellen dat je af en toe even moet nadenken wat je nu ook weer eens allemaal gezien hebt! Jullie maken een fantastiche reis.... Jullie gaan binnekort ook naar yellowstone park begrijp ik. Dit schijnt echt iets bijzonders te zijn! Wel uitkijken dat je de vingers niet verbrand aan het water (haha)..... We wensen jullie nog veel plezier in de resterende reisdagen en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

Groetjes Theo, Carla, Bart en Anne

• 12 September 2013 - 17:12

Vincent En Anita:

dat je bij moet komen van alle indrukken geloof ik meteen. maar ik denk dat jullie dat pas echt kunnen als jullie weer in Nederland zijn. Wat een prachtige dingen hebben jullie gezien!!! Geniet er nog maar lekker van.
    groetjes Vincent en Anita

• 12 September 2013 - 20:58

Hey Patric En Constance,:

Het lezen is al indrukwekkend, dus laat staan als je het zelf met eigen ogen meemaakt!
    Fijn dat jullie ff tot rust konden komen in "jullie" ranche.

Vol smacht wacht ik op de volgende avontuur verhaal!

Blijf lekker genieten van de omgeving en van elkaar.

Liefs en xxx
    Tammy (Tamara)

• 13 September 2013 - 10:01

Anita:

Hallo Constance en Patric
    Wat is het daar mooi zeg.
    Als jullie het daar te heet hebben stuur dan de zon maar deze kant op want
    hier wordt het volgende week maar 13 gr.brrr
    Nou op naar Yellowstone park.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende avontuur.

Groetjes Anita

• 13 September 2013 - 21:48

Hariette En Leo :

Hoi Vacanntie ganers ,lees dat het allemaal goed gaat ,morgen naar het andere park ,( daar zouden wij anders ook geweest zijn. Daar praat Leo vaak over).
    Ben benieuwd hoe julli het daar vinden . Nou vele groetjes Leo en Jet

• 07 Februari 2015 - 17:12

Diny:

Hallo Constance en Patric, graag hadden wij deze reis ook gedaan maar ze bieden hem niet meer aan.
    Daarom hebben we er zelf een uitgezet.
    We willen heel graag een nacht op een ranche verblijven kunnen jullie ons de naam van de ranch geven zodat we daar contact mee op kunnen nemen.
    Ook een website of andere ranches zouden welkom zijn.
    Hoop dat wij ook zo'n fantastische reis krijgen als jullie.
    Wij vertrekken in september.

Hoor graag van jullie
    groeten Diny

• 07 Februari 2015 - 19:38

Patric En Constance:

Hallo Diny,
    Leuk dat jullie deze reis ook willen maken!
    Het was een gigantisch avontuur, was een SUPER vakantie!
    Deze reis staat nog wel in de Holland International reisbrochure, reis heet Dances with Wolves.
    De ranch heet; 320 Guest Ranch (Gallatin Gateway).
    Hopelijk gaat het zo allemaal lukken!
    Fijne vakantie!