Noordelijkste punt, we zitten bijna in Canada! - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu Noordelijkste punt, we zitten bijna in Canada! - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

Noordelijkste punt, we zitten bijna in Canada!

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

09 September 2013 | Verenigde Staten, Kalispell

Hi there, oftewel hallo!
Hier zijn we weer,nu vanuit Kalispell.
Nu zitten we echt bijna in Canada.We hebben er nu 2735 km op zitten en we zijn nog niet op de helft!
We zijn vrijdag vanuit Rapid City 's morgens om 8.00 uur vertrokken voor de lange rit naar Sheridan.Dat was een rit van 6,5 uur effe door kachelen (bijna 400 km).
We zijn nu door 4 verschillende staten gereden.We zijn begonnen in Colorado,Wyoming,South Dakota en nu zijn we in Montana.Wat een verschillen!
Wyoming heeft het laagst aantal inwoners (600.000).
Het heeft veel grasland,veeteelt of landbouw (tarwe).Het is zo ...... leeeeg,wel prachtig.
Ontbijten doen we meestal in een klein,knus restaurantje onderweg (ze kenne Pat daar toch nie,kom er toch nooit meer zegt hij dan,haha).
De kledingstijl van de Amerikanen is trouwens ook nog niks veranderd,witte tennissokken,korte broek,trimschoenen en dan de sokken opgetrokken tot net onder de knie.Heel charmant!
Vanuit Sheridan zijn we gisteren in 8,5 uur naar Great Falls gereden (560 km).Dit was de grootste monsterrit van allemaal.
Nu worden de ritten korter.Maar het is allemaal goed te doen,heel relaxed,goed vol te houden in zo'n grote limousien.
Great Falls is een mooie plaats aan de Missouri River met z'n stuwdammen en waterbron.Mooi om te zien.
's Avonds nog even uitgebuikt in de hotelbar in Western stijl met een echte country zanger,was kei mooi!
Jezus wat zijn die Amerikanen gek! Een bal herrie en mee blèren.Lache.
Cons heeft ook nog een paar beren versierd in het hotel.Ze waren zo verschoten,dat ze stijf bleven staan.Haha.
Vandaag,zondag,lekker rustig aan gedaan.We gingen om 9.00uur richting de kerk,maar zijn tegenover bij Perkins naar binnen gegaan om daar te ontbijten.Vandaag eens een keer wafels gegeten met aardbeien en slagroom,mmmmm.
Daarna vertrokken naar Kalispell.We zijn door een indianenreservaat gereden,(black feet indianen).De indianen leven hier in bittere armoede,in ouwe,vervallen huizen en er zijn slechte wegen.Verschil is erg groot.
Langzaam kwamen we in de Rocky Mountains.We zijn om Glacier Park heen gereden.Morgen rijden we de going to the sun road,dwars door het park.Dan kom je langs alle mooie plekken.
Het is te merken dat we bij de gletsjers zijn,een stuk kouder,18 graden en vandaag ook nat.Morgen is de weersvoorspelling zonnig en 26 graden.
Vanavond hebben we nog eens uitgebreid zitten bunkeren in een echte BBQ restaurant.We konden niet beslissen,dus we hebben maar van alles wat op een schaal laten gooien.
Nu heerlijk slapen en morgen vroeg uit de veren om van de gletsjers te gaan genieten.
Kom maar op met jullie reacties,onze eetgewoontes veranderen er niet door,haha.
Bye,bye til the next WIFI.
Groetjes van ons!

• 09 September 2013 - 10:58

Bert:

Dag Patric en Constance, fijn dat jullie een mooie vakantie hebben en heel veel zien en heel veel eten, ik zal daar niet over zeuren want het is natuurlijk allemaal wel heel lekker. Ik dacht dat je bij Perkins de sleutel van de kerk ging halen

• 09 September 2013 - 14:54

Vincent En Anita:

Hey Pat and Cons,
    wat doen jullie geweldige indrukken op!! Als jullie thuis zijn, hebben jullie nog weken nodig om alles te verwerken wat jullie zien en meemaken. Maar het is prachtig waar jullie zijn. Tja en over dat eten: je moet goed voor de inwendige mens zorgen. En dat doen jullie goed hahah. Moet ook zo!
    Wij wensen jullie nog heel veel mooie belevenissen toe. En kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Groetjes uit het altijd rustige Nisseroi hahaha

• 09 September 2013 - 15:30

Carla:

Hey,Pat en Cons

Goed om te lezen dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben!!
    Eten moet je goed,wordt er altijd gezegd! Dus maak je daar maar niet druk over!!
    Geniet van alles wat nog komen gaat,en Cons kijk goed uit met al die kilometers die je maakt.
    We kijken weer uit naar jullie volgende verslag.
    groetjes van ons en een dikke knuffel van jullie prulleke!!

p.s hij gedraagt zich netjes,je zou niet zeggen dat een v.d akker is!!!

• 09 September 2013 - 16:24

Diny:

hallo patric en constavance

leuk om jullie indrukken van amerika te lezen,nog veel plezier en goede reis

groetjes joop en diny

• 10 September 2013 - 22:34

Henriette Van Schadewijk :

Hoi,vakantie ganers Leo geniet van de verslag weet dan ook waar jullie zijn. en vertelt dit dan tegen Wim in Canada daar hadden we nou moeten zijn En haalt zen grote kaart er bij .
    Constance en Patri geniet er nog van doe voor zicht Leo zegt jammer dat we elkaar daar niet getroffen hebben .vollgend jaar dan maar Nederland heeft gewonnen met voet bal verder hier harde regen en wind ,herfst kaarsjes aan nou ik ga naar bed groetjes Leo en Jet

• 10 September 2013 - 23:03

Pauls:

Nou .... Wat een verslag, erg mooi om te lezen. Ik snap wel dat Leo eigenlijk ook daar bij jullie wil zijn want die krijgt ook nooit genoeg van eten....ha...ha
    Jullie zien erg veel op deze reis, ben benieuwd naar de foto's .
    Hier is het echt kl.... Weer, maar ja we mogen niet klagen, hebben een mooie zomer gehad!!!
    Nou ik ga pitten morgen vroeg eruit. We wachten weer op het volgende verslag.
    Gr Eric, Paula , Lars en kaily

• 13 September 2013 - 15:13

Tammy:

Nice story!!

Blijf beide maar lekker genieten van het eten.
    En Constance, maak die beren maar lekker GEKKKK.... hahahaha....

Gr. Tammy