BIG big City! - Reisverslag uit Holland, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu BIG big City! - Reisverslag uit Holland, Verenigde Staten van Patric en Constance Akker - WaarBenJij.nu

BIG big City!

Door: Patric en Constance

Blijf op de hoogte en volg Patric en Constance

06 Juli 2017 | Verenigde Staten, Holland

Hoi allemaal!

Hier zijn we weer!
Na 1 nachtje Elkhart, zijn we afgelopen Zondag 's morgens vertrokken naar Chicago!
Het was maar 180 km rijden,dus dat viel mee, maar hoe dichter we bij Chicago kwamen,hoe drukker het werd...
Wegwerkzaamheden kennen ze hier ook en dat leidt natuurlijk tot files.
We zijn stapvoets Chicago binnen gereden wat wel makkelijk was om foto's te maken en rustig rond te kijken!
Wat een BIG big City is dat!!!
Ons hotel stond in het centrum van Chicago op loopafstand van alle mooie dingen,SUPER!
Zoals ze het noemen klopt ook, het is de windy City van de great lakes ( het waait er bijna de hele tijd en stevig).
Ons hotel lag bovenop een kantoorgebouw , de lobby was op de 15e verdieping, en het hotel zelf nog eens 23 verdiepingen.
Wij kregen een suite op de hoek van het hotel met een geweldig uitzicht over de skyline van Chicago!
De volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten volgende middag hebben we met een cruiseboot ( we konden het toch nie laten laten laten

• 06 Juli 2017 - 05:35

Vincent Anita Martijn:

Klinkt allemaal goed. Jullie vermaken jullie prima.. En prachtige foto's! Dit is dus ook weer een onvergetelijke reis. Hartstikke leuk!
    Maar dit verhaal maken jullie wel heel spannend. Want je hebt dus een cruise gemaakt........en toen?
    Vertellen jullie dat vandaag verder? Want ik geloof niet dat jullie zo vaak op een cruise zijn geweest?! Maar het heeft wel veel indruk gemaakt zo te zien ☺.
    Geniet van Chicago, en we kijken uit naar de foto's van de big city.
    Groetjes uit Nisseroi

• 06 Juli 2017 - 08:59

Thieu En Tonny:

Jullie gaan lekker he? Mooi dat jullie zo genieten, wij genieten mee hoor. En die cruise is waarschijnlijk helemaal het einde haha. Heel veel plezier en tot het volgende berichtje.

• 06 Juli 2017 - 13:01

Patric En Constance Van Den Akker:

Nee die cruise is niet het einde, maar we zitten een beetje uit de bewoonde wereld en het internet hier laat het soms wat afweten.
    We hebben nog wel meer te vertellen .
    Maakt het een beetje spannender....

• 06 Juli 2017 - 13:29

Vincent Anita Martijn:

Weer mooie nieuwe foto's. Die in die glazen lift is héél indrukwekkend. Ja, alle foto's zijn indrukwekkend! Fijn dat wij op deze manier met jullie mee kunnen genieten. Benieuwd wat er nog meer komt....Maar niet te spannend hè ? Wij zijn niet zo dol op van die clifhangers......
    Hopen gauw van jullie te horen. Veel plezier

• 06 Juli 2017 - 22:11

• 06 Juli 2017 - 22:11